Neste Digital Fredag

TEMA: Hva skal til for å oppnå suksess på nett?


Dato: 22. november 2019

Hvor: Scene 5 (Lillestrøm)

Tidspunkt: kl 11.15 – 15.30

Antall plasser: 130 stk.


Kl. 11.45 – 12.30

Kristjan Mar Hauksson
(The Engine)
Founder & Digital Evangelist

Creativity is an seo superpower.

European Search Personality of the Year 2014.
Kristján har gjennom de siste 20 årene jobbet med noen av de kuleste merkene i verden, bla. Fujitsu, Hitachi, Vodafone, NFL, Hotels.com, Expedia og Zalando. I det norske markedet har Kristján og teamet hans hatt gleden av å jobbe med bla. Maarud, Symantec, Vista Print, Freia, Icelandair, Devold, Svane, Synsam, Domino’s, Nordic Choice Hotels, UDI .

Forfatter i markedsføring, foredragsholder og var fire år i Search Engine Professional Organization Board of Directors og International Advisory Board for Bing Advertising. Når det kommer til foredrag er Kristján like ydmyk som sitt “verdensherredømme eller død (med sikte på å unngå død)” Som mottoet sier; han er kjent for sin energiske og livlige tilstedeværelse på scenen og andre steder.

Kristjan Mar Hauksson (The Engine) Founder & Digital Evangelist

Kl. 12.35 – 13.20

Roar Eriksen
(Findability AS)
Seniorrådgiver SEO

Siste endringene i Google og hva som er viktig for SEO nå.

Roar Eriksen er seniorrådgiver og styreleder i Findability AS. Han har jobbet med SEO og markedsføring i 25 år, og jobber med de største merkevarene i Norge og internasjonalt. Det finnes få personer i verden som har tilsvarende kompetanse som Roar. Han leter fortsatt etter oppdrag han ikke klarer å løse. Roar har en teknisk kompetanse og forståelse for digital markedsføring det er få andre som har.

Fikk INMAs ærespris i 2016.

Roar Eriksen (Findability AS)Seniorrådgiver SEO

Kl. 13.35 – 14.35

Anne Stokke
(Mindshift)
Daglig leder og forretningsutvikler

Hemmeligheten bak hvordan vi får kunden til å gjøre som vi vil.

Hun er seriegründer, og vært leder i flere nasjonale og internasjonale it-konsulentskap. Med 20 års erfaring som konsulent og digital forretningsutvikler, har hun bred erfaring fra både offentlig og privat sektor.

Anne brenner for organisasjonsutvikling og atferdsendringer, digital forretning og kundeopplevelse, og hvilke nytte vi som ledere kan få av  kvalitativ og kvantitativ analyse når vi skal ta beslutninger.

Hun er en hyppig brukt foredragsholder, både i næringslivet og ved høyskoler og universitet. Anne er naturlig sterk strategisk og kommunikativt, og smitter alle med sitt engasjement

Anne Stokke(Mindshift)Daglig leder og forretningsutvikler

Kl. 14.35 – 15.30

Stina Meyer
(Kondomeriet AS)
E-commerce Manager 

Hvordan har Kondomeriet blitt en suksess på nett.

I 30 år har Kondomeriet sørget for å gi nordmenn et mer lekent sexliv og er Norges største leverandør på nett og det naturlige førstevalget for folk flest når det gjelder erotiske sexleketøy. Kondomeriet har styrket sin merkevare og synlighet ved å la den fysiske butikk og nettbutikk gå hånd i hånd. Hvordan har de klart dette?

Som e-commerceansvarlig i Kondomeriet har Stina Meyer en sentral posisjon hos en kjent norsk merkevare som har hatt en utrolig suksess. Hun er opptatt av sømløshet mellom fysiske butikker og nett og at kundeopplevelsen skal være den samme uansett kanal.

Stina Meyer (Kondomeriet AS)E-commerce Manager 

Meld deg på:

Digital Fredag 22. november 2019

Påmeldingsskjema til Digital Fredag 22. november 2019

Adresse: Scene 5. Kirkegata 11. 2000 Lillestrøm