MELD DEG PÅ DIGITAL FREDAG DEN 31. JANUAR HER!

Vi kickstarter 2020 med en strålende Digital Fredag hvor vi får den norske Facebook-sjefen Rune Paulseth, en dansk SEO-ekspert Mikkel deMib Svendsen og Are Gjertin Urkegjerde Halland, en ekte kjernekar på besøk! Mer informasjon om selve dagen kommer om litt, men det er allerede nå mulig for dere å melde dere på. Dette blir en fantastisk fredag hvor vi virkelig kommer til å sitte igjen med mye nyttig informasjon! Vi gleder oss!


Neste Digital Fredag

TEMA: Facebook-annonsering og hvilke muligheter og utfordringer de vil møte på i årene som kommer, noen gode danske SEO-tips og en Kjernekar som forklarer hva Kjernemodellen er, og hvorfor vi alle bør bruke den!


Dato: 31. januar 2020

Hvor: Scene 5 (Lillestrøm)

Tidspunkt: kl. 11 – 15.00

Antall plasser: 130 stk.


Kl. –:–

Mikkel deMib Svendsen
(Waimea DK)
Utviklingsdirektør & Partner

TBA

Mer informasjon kommer snart!

Mikkel deMib Svendsen(Waimea DK)Utviklingsdirektør & Partner

Kl. –:–

Rune Paulseth
(Facebook Norge)
Country Manager

TBA

Rune Paulseth er en norsk veteran innen digital markedsføring og har siden 2015 vært Country Manager for Facebook Norge.

Tidligere har han vært i selskaper som Scandinavia Online (SOL.no) og som utviklingsdirektør i digi.no og i Katalysator Media, som salgs- og markedssjef i Aller Media AS, samt salgsdirektør i Microsoft og leder av Microsofts Norges-avdeling.

Paulseth har en meget sterk posisjon i det digitale markedsføringsmiljøet og var i 2003 til 2012 styreleder i INMA (Interesseorganisasjon for interaktiv markedsføring og kommunikasjon). Rune ble tildelt i 2013 Gulltaggens Ærespris, som er bransjens høyeste utmerkelse.
 

Rune Paulseth(Facebook Norge) Country Manager

Kl. –:–

Are Gjertin Urkegjerde Halland
(Kjernekaren)
Kjernekar!

Lær deg Kjernemodellen.

Are Gjertin Urkegjerde Halland er opphavsmann til kjernemodellen, det enkle og effektive verktøyet for å forenkle, prioritere og få framdrift i digitale kanaler.

Den enkle modellen knytter sammen trådene mellom brukerforståelse, forretningsstrategi, markedsføring, konvertering, kanalstrategi, innhold, brukeropplevelse og tjenestedesign.

Are har jobbet med digital design, strategi og kommunikasjon i godt og vel to tiår. De siste 13 årene har han finpusset kjernemodellen i nærmere hundre ulike prosjekter i Netlife Design og Finn.no.

Are Gjertin Urkegjerde Halland(Kjernekaren)Kjernekar!

Digital Fredag 31.01.2020


Arrangeres av:


Adresse: Scene 5. Kirkegata 11. 2000 Lillestrøm